1971 metais Gabriele Tubertini, didelis žvejybos entuziastas, nusprendė savo hobį paversti verslu ir kartu su žmona Milena atidarė žvejybos reikmenų parduotuvę Bolonijos provincijoje, Bazzano mieste. Kai kurių jo draugų įtaka paskatino jį įsitraukti į varžybinės žvejybos pasaulį, prisijungiant prie SPS Sasso Marconi klubo.
Tubertini šeima iš karto pradėjo rodyti savo galią – jis pirmą kartą dalyvavo Italijos individualiame čempionate ir iškovojo pirmą vietą, o kitais metais užėmė antrąją vietą, pasiekdamas puikių rezultatų tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu lygiu.
Prekybos žurnalai pradėjo domėtis šiuo nauju čempionu, kuris aktyviai propagavo savo žinomą slapyvardį "Lelė", ir dėl "Tubertini" produktų, kurie buvo gaminti asmeniškai ir greitai pritraukė didelį klientų skaičių į parduotuvę, tačiau net nepajėgė patenkinti visų užsakymų. Būtent tuo metu Lele kartu su savo draugais Paolo Cavazza ir Nerio Ballestri nusprendė plėtoti didmeninį pardavimą.
Tai įvyko 1975 metais, kai sportinė žvejyba pradėjo didžiulę evoliuciją: išsišakojimas nuo bendros ir standartizuotos rinkos link pažangiausių žvejų sukurtų aukštos kokybės produktų, skirtų įvairioms žvejybos sistemoms. Tačiau tradiciniai žvejybos prekių platintojai nebuvo pasirengę prisitaikyti prie šių naujų reikalavimų, tuo tarpu Tubertini, remdamasi moksliniais tyrimais ir plėtra, sugebėjo užsitikrinti vis didesnę rinkos dalį.
Per metus sparčiai besivystanti įmonė didino vidaus gamybą, pristatydama naujus produktus ir procesus, tokius kaip meškerės, plūdės, gruntiniai masalai ir monofilamentai, siekdama užtikrinti aukščiausią kokybę, lenkianti konkurentus.
Iki šiol "Lele" filosofija nepasikeitė – Tubertini prekės ženklas vis dar laikosi principo, kad niekada nebus pristatoma prastos kokybės prekės.